ياسين بنی طرفی

حوزه فعالیت
عناوین فعالیت‌ها
مدرک تحصیلی
رشته

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران۱۳۹۲

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همدان

آقای دکتر یاسین بنی طرفی در سال ۱۳۴۱ در همدان بدنیا آمدند و در زمان دانشجوئی بعنوان عضو دفتر تحکیم وحدت فعالیت سیاسی خود را آغاز کرد و در سال‌های آخر دهه هفتاد عضو شورای مرکزی آن شد (دانشگاه علوم پزشکی تهران ۷۱-۱۳۶۹). دکتر بنی طرفی در دوران دانشجویی بار‌ها به جبهه عزیمت نمود. ایشان بعد از فارغ التحصیلی هم بعنوان پزشک عمومی سال‌ها در مطب خود در میدان فردوسی همدان به طبابت اشتغال داشتند و هم در دوره دولت اصلاح طلبان بعنوان معاونت درمان و معاونت دانشجوئی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان و مدیرکل بیمه خدمات درمانی همدان (۷۸-۱۳۷۴) به خدمت مشغول بودند.


ایشان سال‌ها عضو اصلی شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکان ایران بودند و در آخرین دوره انتخابات (دوره بیستم- آبان ۱۳۹۲) این انجمن نیز بعنوان عضو شورای مرکزی انتخاب شدند و تا مهر ماه امسال نیز مسئول شاخه استان همدان این انجمن بودند.


دکتر بنی طرفی از ابتدای تاسیس جبهه مشارکت ایران اسلامی در این حزب عضو شدند و سال‌های طولانی دبیر این حزب در استان همدان بودند.


در انتخابات سال ۱۳۹۲ ایشان ریاست ستاد انتخاباتی جناب آقای دکتر عارف را در استان همدان به عهده داشتند.


ایشان در دور جدید فعالیت‌های شورای هماهنگی احزاب و گروه‌های اصلاح طلب استان همدان در دور اول (پائیز ۱۳۹۲) سمت ریاست این شورا را به نمایندگی از سوی انجمن اسلامی جامعه پزشکان استان همدان به عهده داشتند.


آدرس
ياسين بنی طرفی،
تلفن:
-
محل تحصیل
ایران، تهران، دانشگاه علوم پزشکی،