معصومه پاشایی بهرام

حوزه فعالیت
عناوین فعالیت‌ها
مدرک تحصیلی
رشته

تنها بانوى نماينده مجلس از شمال غرب كشور در مجلس يازدهم، اولين نماينده‌ی زن از حوزه انتخابیه مرند و جلفا از استان آذربایجان شرقی


معصومه پاشایی بهرام (۱۳۶۰) پزشك، کارشناس حقوقی و نماینده منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرند و جلفا است که با کسب ۴۰ هزار و ۲۹۴ رأی از مجموع ۱۲۵ هزار و ۸۳۰ رأی، به‌عنوان اولين نماينده‌ی زن از حوزه انتخابیه مرند و جلفا از استان آذربایجان شرقی انتخاب شد و به مجلس راه یافت. از مهم‌ترین فعالیت‌های وی می‌توان به حضور مؤثر و موفق در مناطق محروم سیستان و بلوچستان نام برد. دکتر پاشایی بهرام اصالتاً اهل روستای بهرام شهرستان مرند است.


خبرگزاری تسنیم ذیل خبر انتخاب معصومه پاشایی به ریاست مجمع عالی جهادگران بسیج سازندگی کشور، در ارتباط با سوابق تحصیلی و کاری وی نوشته است. «معصومه پاشایى بهرام، فرزند سردار شهید حسین پاشایی بهرام دارای مدرک دکتراى پزشکى و کارشناس حقوق، فعال در امر خدمت‌رسانی به محرومین است. ساخت اولین سازه مهندسى بر فراز بام ایران (مسجد امام رضا)، تامین پزشک و پرستار و روانشناس برای اعزام به کرمانشاه به مدت شش ماه، شرکت در بیش از ۱۲۰ اردوى جهادى در استان‌هاى تهران، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کردستان، گیلان و هرمزگان، تبلیغ فرهنگ و فعالیت جهادى بین جامعه پزشکى کشور و تشویق به شرکت در اردوهاى جهادى، تامین پزشک براى دیگر گروه‌هاى جهادى از سوابق پاشایی بهرام است. وی به دلیل نجات جان یک مادر و فرزند به‌عنوان چهره برتر جهادی و انسانی در سال ۱۳۹۴ انتخاب و شناخته شد.»


شماره نظام پزشکی:
142669
آدرس
معصومه پاشایی بهرام، بهارستان گلستان قلعه میر درمانگاه گلها
تلفن:
-